heyek crew - suwung



Aku bingung, Kowe bingung
(Aku bingung, Kamu bingung)
Kabeh bingung, Dadi suwung
(Semua bingung, Jadi kosong/sepi)
Telak Garing koyo lagi dikurung
(Tenggorokan kering seperti lagi dikurung)

Aku bingung, Kowe bingung
Kabeh bingung, Dadi suwung
Telak Garing koyo lagi dikurung
(Tenggorokan kering seperti dikurung)

Ke sleding sapi pitu
(Ke sleding sapi berjumlah tujuh)
Rasane malah ndeker
(Rasanya malah ndeker)
Lakok konco teko
(Kok teman datang)
Malah di sogok Hezimer
(Malah disogok Hezimer)

Duh aduh biyung
(Duh aduh ibu
Long tulung tulung)
(Long tolong tolong
Aku malah bingung)
(Aku jadi bingung
Koyo lagi kepentung
(Seperti orang ke pukul tongkat)

Metu-metu kalor ngidul
(Keluar ke utara ke selatan)
Ngetan ngulon
(ke timur ke barat)
Ketemu dolan kok malah dijak kelon
(Bertemu saat jalan malah diajak tidur bersama)
Bengi nguntal kasaran
(Malam memakan sesuatu yang kasar)
Isuk dadi tekyan
(Pagi jadi gembel dengan gaya)

Sambat pengen mari
(Curhat pengen sembuh
Ko malah ditambai
(Kok malah ditambahi)
Bingung ora bali
(Bingung tidak pulang)
Aku gabut tekan endi
(Aku gabut sampe mana)
Mlipir tekan bojonan
(Melarikan diri sampai suami istri)

Golek Nutrisari Rasane jeruk
(Mencari Nutrisari rasanya jeruk)
Malah pengen tuku turuk
(Jadi pengen beli vagina (alat kelamin wanita))
Bingung ran due nduet
(Bingung tidak punya uang)

Kepekso garok-garok
(Kepaksa garuk-garuk)
Bapakku gedek-gedek
(Bapakku geleng-geleng)
Aku nguntal tirek
(Aku makan tirek)
Ndelok pitik malah dadi koyo tirex
(Melihat ayam malah jadi seperti tirex)

Kancaku wes do herek
(Temanku sudah pada herek (pengendara motor ugal-ugalan))
Aku yo wis pedot tel
(Aku juga sudah putus tus)
Ora kalap rasane
(Tidak dapat diambil rasanya)
Tibane malah ndagel
(jatuhnya jadi guyonan)

Golek kimcil piyel
(Mencari kimcil piyel)
Dijak mubeng-mubeng
(Diajak muter muter)
Dijak ngomong angel
(Diajak ngobrol susah)
Bulane wonge jampeng
(Bulannya dia tuli)

Aku mlaku nggowo duit gari ono mangewu
(Aku jalan bawa uang tinggal lima ribu)
Masang dadu limo loro
(Memasang dadu lima dua)
Lha ko methune telu
(Lha keluarnya tiga)

Ngombe banyu udan
(Minum banyu hujan)
malah marai ndasku ngelu
(membuat kepalaku ngelu)
Madang lawoh tempe
(makan lauk tempe)
La kok malah ketemu tahu
La kok malah ketemu tahu



Lirik lagu yang kamu cari ada disini. jangan lupa kasih komentar ya kalau tidak ketemu lagunya supaya saya bisa update lirik lagu-lagu yang paling dicari netizen. Lagu-lagu ini juga dapat kalian dengarkan gratis di berbagai platform musik digital seperti Spotify, Resso, Apple Music, Youtube, dan lain lain. Terima kasih sudah berkunjung.